24 Disember 2008

Ucapan Sekali Harung : Thanx & Happy New Year!!!

Since semua rajin bukak blog aku ni (khas utk pembaca2 budiman), sempena Birthday aku aritu, aku nak ucap jutaan terima kasih la kat insan2 seperti berikut:

1 - Jejaka Idaman : u rock my world!!!!
2 - Supplier Nasi Berlauk / Hazliha : thanx for the Gila Gedabak Mug..saje je nak bagi aku gemuk air kan???takde yg lebih besar lg ke???size timba punya..
3 - Kak Farihah : hehe..bagi tabung ni ade makna yg sungguh mendalam ni...
4 - semua yg wish kat aku masa birthday hari tu..wish2 yg tercicir dari tarikh sebenar pun aku tetap hargai...(masih ade yg wish walaupun dah lewat banyak hari)..anyway,thanx...
5 - Aku : mesti ada penghargaan utk diri sendiri...sebab berjaya mendapatkan apa yg dihajati / azam sebelum wat wish list yg baru..ngeeeee...

So, apa agaknya azam2 baru korang sempena nak menyambut tahun baru ni???Nak masuk tahun 2009 dah..terasa kejap je masa berlalu...gila!!tahun depan aku dah semakin tua...arggghhh..apapun azam tahun baru korang aku harap korang dapat apa yg korang hajati & dapat laksanakan dengan jayanya...Teringat plak masa zaman study dulu..time new year je mesti sibuk g sambut kat Bukit Bintang..siap overnight kt tepi jalan tu..(aku pun kurang pasti apa yg best sangat kat sana, dengan budak punk / skin bersepah2 siap gaduh lg..) tp sekarang dah stop dah wat aktiviti2 camtu..dah insap..dah terima hidayah kaedahnya...Alhamdulillah..sambut kat rumah jelah..

Tak kira korang kat mana & bagaimana cara sambutannya, aku nak ucap:

"Happy New Year & Selamat Menyambut Awal Muharram.."

Jumpa lagi di lain siaran..

Tiada ulasan: