04 Disember 2008

persoalan yg boleh dijawab...

apa sudah jadi dgn blog aku yg sebelumnya????
pasti ramai yg tertanya2 kenapa aku begitu 'rajin' membuat blog sehingga 2 sekaligus???Sebenarnya blog yg agak formal & peribadi itu hanyalah percubaan semata2...aku teringin sekali memadam blog aku tu memandangkan aku terlalu segan dgn kisah2 yg terlalu peribadi..aku masih lg tercari2 tujuan apakah aku membuat blog yg sebegitu rupa..(teruk sgt ke?)...

sebenarnya taklah teruk sgt..cuma aku mahukan 1 blog yg lebih santai & simple..yg lebih jelas hala tujunya..(apa yg aku merepek ni?)..yg penting aku sendiri tidak terasa seperti kesengalan bila berblogging..har,har,har...

cuma utk masa dan ketika ini, aku masih belum mempunyai idea yg bernas utk aku tulis dlm blog yg masih lg baru & panas (seperti ikan yg baru di angkat dari kuali lagaknya) ini..mungkin saja aku akan cuba memerah idea dgn cara yg agak kritikal memandangkan ingatan aku tidak berapa baik akhir2 ini...mungkin disebabkan pengambilan kerepek ubi berperisa secara berlebihan...jd, tunggu saja entry yg lain...

jumpa lg di lain siaran..

Tiada ulasan: