04 Disember 2008

entah apa yg ingin aku tulis...???

Entah kenapa dgn manusia2 di ofis aku ni...sumenye sibuk blogging..ape yg best sgt dgn blogging ni agaknye eh???tidakkah leceh apabila perlu di'update' selalu..(selalu missed update diary boss, ini kan pula blog..hmm)..

Sbg sorg yg malas menulis & sering saje ketandusan idea utk menulis, 'benda2' seperti inilah yg aku nak elakkan..bukan ape..biasenye aku ni lebih teruk dari 'hangat2 taik ayam'...mula2 memang semangat nak tulis..lame2 hangussss...aku biarkan berkulat & berkarat mcm tu saje...tp sedarkah aku yg aku sedang berblogging????oh,tidakkkkk!!!!ni sume disebabkan virus yg dibawa oleh manusia2 di ofis aku...(sementelah aku ni jenis cepat terpengaruh)..mereka namekan virus B..

Entah sampai bila demam ini akan terus melanda..(berharap juga Bapak Lim ada blog sediri ~ teringin nak tau kisah hidup dia..jgn tulis bahasa hokkien sudah..tak paham aku) Kalau idea sentiasa bercambah dlm otak aku yg agak kotor ni, insya'allah aku akan terus berkarya melalui blog aku yg entah seberapa ini..atau mungkin 1 hari nanti akan menjadi blog antik utk tatapan & koleksi diri sendiri tanpa ada pembaca yg budiman...huhuhu..

jumpa lg di lain siaran..

Tiada ulasan: