15 Jun 2009

Tag ke Smart Tag ni???

1. Apa Perasaan Anda Sekarang?
Perasaan saya bercampur baur...takut ada..gumbira ada..sedih ada..mcm2 lg la..pendek kata saya ni ibarat mcm Nek Wan cakap.."macam2 ada.."

2. Saya nak makan...
makan angin..ye,betul!!!! dah lame saya tak pegi makan angin sambil bazirkan duit beli tu ini yg sudahnye saya tak gune pun..

3. Saya tak suka...
Henpon Bongok saya..

4. Impian saya?
Perkahwinan ala-ala Garden Wedding...yg pasti ditaja sepenuhnye oleh pihak2 berwajib..

5. Haiwan yang saya tak suka?
maaf..saya tidak suka soalan ni..boleh saya biarkan ia kosong????kerana saya pencinta haiwan..
(kosong pebendanya???dah jawab dah tu kan..?)

6. Saya harap...
suatu hari nanti dunia kembali aman & tidak terancam dek kerana pencemaran yg dilakukan oleh manusia2 kurang normal..saya bukan sahaja pencinta haiwan, tapi juga pencinta alam sekitar (cuba merampas takhta maya karin dari terus menjadi duta alam sekitar)

7. Jika boleh diputarkan masa?
saya nak jadi kanak2 yg lebih comel..tanak ade hingusan2..tanak ade comot2..supaya saya boleh merasa pengalaman bercinta di zaman monyet..barulah org kate.."cinta monyet la tu!!"

8. Saya pada 10 tahun akan datang?
blogger tegar yg berpengaruh..!!!(kena yakin nih)

9. Handphone saya adalah...
Sony Ericsson...tp saya lebih suka panggil henpon saya dengan panggilan manje..Henpon Bongok!!!

10. Saya pernah bercinta sebanyak?
sedang merasainye buat kali pertama..ohhh!!!betapa nikmatnya..terasa nak kawin lari je..

11. Saya suka pada...
awak!!!!hikhikhikhik..(ni utk abg ijat je..bukan korang..ahahah)

12. Kawan-kawan saya...
kawan2 saya banyak..tapi tak semua saya rapat..ade 2 orang je yg saya biase berkongsi rahsia siapakah budak baru yg saya minat sangat tu...hikhikhik..

13. Pernah dikhianati?
Pernah gak..biasalah tu..manusia..sifat2 seperti tu biase jumpa..

14. Apa yang anda hendak lakukan terhadap org yang mengkhianati?
Biarkan saje..saya kan sorang yg penyabar..Allah kan ade..saya serah kat Dia saje..

Senaraikan 5 orang untuk di Tag:
  1. leen
  2. k.ida
  3. zura
  4. azimah
  5. luna a.k.a mell roslan

6 ulasan:

DYA RUNANA berkata...

tipuuuuuuu....!
anda bukan seorang pencinta haiwan!!
bukankah anda sangat membenci ANJING KURAP??
hua3

manusia~normal berkata...

dhiya,
sysshhhhh..ko ni suka sabotaj akak la..ahahaha..

DYA RUNANA berkata...

agagagaga.. kantoi sudeyh~~

manusia~normal berkata...

dhiya,
ala, akak mane ade benci sangat dgn anjing tu..saje je tuh..akak tak takut lah..ahahah..

DYA RUNANA berkata...

bosan~~~~

nak mampos! huk3

manusia~normal berkata...

dhiya,
ko pegi la jln2 dgn keta baru ko tuh..dgn keta baru akak pun boleh gak.ahaha..