10 Jun 2009

Saya Adalah Supermodel Majalah

Korang penah jadi Supermodel Majalah???
tak penah???
saya penah tau..
iye..tak caye..????
saya sungguh2 berkata benar ni..

Saya kan tinggi dan fotogenik..
mempunyai potongan badan yg sangat wow!!!!!
sangat cintakan fesyen dan suka sangat tengok jurukamera terbongkok2, tercangkung2 dan menonggeng2 semata2 nak amik gambar saya yg sexy ni...
terasa diva hokeyyy!!!

Sebenarnya secara tak sengaja je jadi model majalah ni..bidan terjun kata org..(sambil membelek kuku)..yelah, tolong kawan yg terdesak nak anta assignment sebab due date dah dekat..saya kan baik..suke menolong manusia yg sedang dalam kesusahan..tapi harus diingat..cerita dalam ruangan yg saya modelkan ni cume 80% je betul..

sebabnye...

wartawan kama: masa tu ade tak tertipu sampai bayar duit dokumentasi tu??

supermodel paeis: takde pun..sebab aku kan bijak..dah tau dah dorang mmg nak kencing aku..malas la aku layan..

wartawan kama: boleh tak aku tambah2 sket bagi tragik sket kesah idup ko ni???

supermodel paeis: sukati ko lah..jgn tulis lebih2 plak..aku ni ramai peminat kat kampung..kang dorang ingat aku ni betul2 kena tipu..makin ramai plak yg menaruh minat dan simpati..

wartawan kama: okeh2, sebelum aku akhiri sesi temuramah ni apa pesanan utk orang2 di luar sana supaya perkara ini tak terjadi pada orang lain pulak??

supermodel paeis: errr..kena berhati2 la..errr...jgn terburu2..errrr..weh, ape lg aku nak cakap ni??

wartawan kama: siasat latar belakang syarikat dan dapatkan nasihat dari orang2 yg lebih berpengalaman..bla..bla..

supermodel paeis: aaa..ye..ye..(bagus die ni..die interview aku die yg jawab)

wartawan kama: lagi satu, adakah gaji yg besar boleh menjamin masa depan sesorang pekerja???

supermodel paeis: ape punye susah la soalan ko ni..ko tulis jelah pe2..yg aku tau muka aku cantik je dalam majalah tu..

wartawan kama: boleh kita adakan sesi photoshoot tu sekarang??

supermodel paeis: eh, boleh..silakan..(professional kan??)

hasilnya..




Tampak begitu manis kan???ahahaha..tp jangan tertipu..saya berpakaian lengkap dari lutut ke atas je..sebab kain tak pakai pun..maklum la photoshoot wat kat rumah je..
tengah demam plak tu..

PENYELARAS: Kama PENGARAH FESYEN: A.R Rahman FOTO: Kama SOLEKAN: Ditaja oleh Bedak Sejuk Cap Nyonya BUSANA: koleksi peribadi jiran sebelah LOKASI: Kawasan Perumahan Elite

9 ulasan:

Leen berkata...

giler akkkk ding dong.
majalah per nih weh!

Tijah berkata...

osah kontrol ayu eh tu.
bagi den golak dulu lah...
hikhik

manusia~normal berkata...

leen,
gilo kan???den masuk majalah..abah den siap boli laie majalah ni simpan bwh bantal..tak sangko deh den masuk majalah..

k.jah,
ahahaha..osah ayu den tu kan???

Leen berkata...

Majalah ape weh???
nk gak aku simpan wat koleksi peribadi..simpan bwh tilam arr..abh ko bwh bantal aku nk bwh tilam

manusia~normal berkata...

majalah playboy..!!!ni keluaran thn lps punye..xde kuar dh..
tolopeh la kigho eh kau nih..

Lia Eriana berkata...

paiz kuatnyer ko berangan ye..playboy??dlm majalah playboy mana leh pakai tudung,kena pakai seksi2 la..

manusia~normal berkata...

k.lia,
playboy kat msia harus la bertutup gituu..bgaimanapun lutut kebawah adalah terbuka..sbb tak pakai kain pun..

luna.darlin' berkata...

ala2 diva gitu...
suke...

manusia~normal berkata...

luna,
haruslah perasan diva...bila lagi kan??ahaha..