02 Jun 2009

Dua x Lima = Saploh!!!!

Semalam menyaksikan adegan "sape lebih hebat & berpengetahuan" antara aku & Kama (member sebelah katil yg aku kenali sejak di zaman UiTM lg..)

Ketika masing2 sibuk menatap kejambuan wajah pelakon tambahan yg lebih pewittt dari hero cerita BIO-Nik tu, sape ntah name hero die tu..Kamal Adli ke ape..Alah, yg kena gosip becinta dgn Intan Ladyana tu, terjadilah beberapa aksi tunjuk hebat..

kama: paeis, aku tak sabar nak tengok aksi yg dorang gune tu lah....errr, gune tenik ape eh???lupe plak (ayat cover tak tau nih)..3G eh???

hoh????!!terbeliak bijik mata aku hokeyyy..3G???aku mendengus marah..(tu pun taktau..!!!)

aku: CGI la..kalo 3G kat henpon ko pun buleh buat..(mengeleng2kan kepala tanda tidak puas ati di atas ketidaktahuan kama itu..)

Aku sudah merasa sangat hebat kerana lebih berpengetahuan pada malam tu..
Bio-nik rehat jap..iklan penapis air plak menyusul..

kama: mak aku cakap nak pasang penapis air ni..tp yang ni HI-O punye..

aku diam..sambil tangan sibuk menggosok baju..

kama: mak aku nak pasang yg pakwe aku amik tu..ape tu...(ayat tak terucap)

aku: CNN..

kama: CNI la ngok!!!!CNN tu cenel..tulah, tadi kutuk aku..

akibatnya..aku mendapat kutukan serta kejian bercampur baur dgn gelak ketawa yg mmg tak hengat punye selama 5 menet..

malam itu aku kemaluan..

Tiada ulasan: