06 Mei 2009

Ucapan Untuk 3 Wanita Gojessss!!!!

Puan Hazliha,
cube ko pegi tengok cermin sekarang..
aku tengok macam ade sesuatu yg meragukan je atas kepala ko tu..
mende tu???? putih2..amat ketara sekali..walaupun ko dah kaver dgn sepit rambut baru yg ko beli kat KL Sentral tu..stil tak boleh menyelindungkan benda putih2 tu..
cube ko rapat lg kat cermin tu..ko nampak tak nok???
takpelah, biar aku tolong ko...tahan sikit okeh..mungkin menyakitkan..
tp tidaklah sesakit ketika malam pertama ko..
1...2...3...


nah!!!amek kau...uban weh..nampak sangat ko dah tua...jadi sempena hari jadi ko sok (7 Mei), aku nak mendedikasikan ucapan aku sehari lebih awal..sebabnye aku takut aku lupe..aku kan felufe..

"selamat ari jadi nok..."


1- semoga dimurahkan rezeki

2- semoga diijinkan memandu kancil oleh suamimu ke opis supaya kita boleh pergi membeli cendawan goreng bersama2

3- semoga dikurniakan anugerah khidmat cemerlang diatas kelewatan masuk ke opis setiap ari

4- semoga ko dapat mengekalkan jarak keselamatan untuk bilangan anak ko..masih ingat lagi rancangan kita???anak ke-2 ko, anak pertama aku..supaya aku boleh bersama2 merasa pengalaman pertama bersama ko nok..sangat sejati kawan ko yg sorang ni kan???

5- semoga...semoga..bla..bla..bla..


uishhh..panjang betul ucapan aku..


Tak lupe jugak ucapan sekali harung untuk birthday mak tercinta aku pada 8 Mei ni..."selamat ari jadi mak..terima kasih sebab jadi mak yg paling best kat dunia ni.."


Mak tak payah la amik teritmen botox semata2 nak ilangkan kedut mak tu..mak stil nampak cun & jelita dimata kitorang..lg banyak kedut mak, lg bagus sebenarnya sebab setiap garisan kedut tu menunjukkan pengalaman2 mak..byk kedut maka banyak la pengalaman mak..tak gitu??

Dan tak lupe jugak ucapan "selamat hari jadi - semoga panjang umor & dimurahkan rezeki" untuk Bakal Mak Mertua (25 Mei)...walaupun saya belum rasmi diterima dalam kuarga makcik, saya amik berat tau pasal besdey makcik...

wuuuuuu..nape eh, tiba2 mcm nak nangis...okeh2..jgn campur adukkan masalah peribadi dgn masalah negara jiran...

jadi, untuk 3 wanita gojes di atas (atas mane???)..Maksud aku, Ha, Mak, & Makcik..."selamat hari2 & selamat hari lahir"..

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

KIJAMMM...2x!!
tu pcik lim pnya uban la noks..
anywy, tengkiu!!

manusia~normal berkata...

ape pesanan penaja ko kat pesbuk aku???jgn tarik uban wanita gojes yg ke 3 itu??takut xsempat panggil mak???..ahahah..tidak..tidak..aku xkan tarik uban makcik itu..jgn risau..

ida_maya berkata...

aha.......iyor ler pais oooooooi. datang lambat tu jangan ler tulis weeeeee....kakak ko nie pun lambat gak..aha.....aha.....

manusia~normal berkata...

k.ida: mungkin akak jugak tesenarai dalam penerima anugerah khidmat cemerlang tahun ni..same mcm Ha..ahahaha..