25 Mei 2009

Amukan TokTi..

rentetan dari kisah jiwa kacau saya...

saya bukan nak meracuni diri saya dengan racun tikus tersebut..
tidak sama sekali..
saya kan masih muda remaja..
kulit tegang & kekal anjal..
malah body masih bergetah...
dan saya juga belum pernah merasai bagaimana nikmatnya alam berumah tangga..
jadi amatlah rugi sekiranya saya meracuni diri saya hanya kerana itu...

ye..memang jiwa saya sedang kacau..
tp bukan kerana masalah bos kesayangan jauh diperantauan..
atau tertekan kerana asik bergesel dengan mat2 indon & bangla dalam tren..
(terasa seperti dinodai je setiap kali naik tren - bayangkan peluhku & peluh mereka bersatu..)

jiwa saya menjadi kacau kerana...dia...



maka kerana itu saya perlukan racun tikus ini...


dia sudah semakin mengganas sekarang..!!!

roarrrrr..makan budak!!!!!

Tiada ulasan: