05 Mei 2009

Pesbuking..!!!

Sejak menceburkan diri dalam arena pesbuk ni, ari2 & detik membosankan aku kian beransur pulih..mane taknye, bukan main rajin lg aku menjawab kuiz2 otak senteng kat situ..kadang2 result ok, kadang2 rase mcm nak pegi bakar je opis pesbuk ni..ntah sapelah yg mencipta kuiz2 sedemikian rupe..tp best jugak sebab dapat gelak2 & menghina result2 org lain..tp bila result sendiri tak best tanak publishkan pun..ahahah..main kotor ni..

Arini bos tadak..jadi saat2 begini mmg aku manfaatkan sebaik2nya dengan menjawab sume kuiz kat pesbuk tu segigih2nya..Sangat enjoy arini..

kuiz taik lalat pun aku hamekkk...

result kurang memberangsangkan..mybe sebab aritu tak pegi pehimpunan hari buruh


kuiz utk cabin crew pun aku hamek jugak..sangat rajin kan???

Kalo mase study dulu rajin wat kuiz pastu send2 kat org sebab nak tau result org camne kan bagusss..sikap berdaya saing ingin maju tuuu..kalo camni la sikap aku dulu mesti dah dapat anugerah naib censeler...kan?kan???

nak sambung pesbuking..

jumpa di lain siaran!!!!

Tiada ulasan: