07 Mei 2009

Penerima Award Yg Seterusnya..????


Terima kasih kepada miss leen zaharudin, opsss..sulah tukar la sikalang..Puan Leen Zaharudin..cewahhh..best ke jadi binik org???ahahaha..
Oh,ye..terima kasih kerana menganugerahkan award ini kepada saya...errr..award utk kategori ape ni leen??aku main terima je..takpelah, kategori ape tu tak penting kan..yg penting rezeki saya mungkin semakin mencurah2 selepas saya dapat award ni..insya'allah..paling tidak pun mungkin akan dipanggil membintangi pelem terbitan prof ajak mohaidin ataupun menjadi duta produk keluaran orang2 kampung saya..

Opsss..tak lupe juga saya nak ucapkan jutaan terima kasih utk mak abah yg kek kampung tu hah..tak henti2 menyokong saya sejak dari dulu..gracias..gracias..
untuk yg tersayang..ehem..ehemmm..errr..Abg Ijat..bgtau makcik tau anje dapat anugerah..
dan tak lupe gak kat sumelah yg menyokong saye selama ni..

Untuk makluman semua, Leen suruh saya bg award ni kat 10 orang yg lain..tp saya tanak..saya baru je dapat award ni..mana mungkin saya buat begitu..takkan nak bagi org plak apa yg org bagi kat kita..mak saya marah kalo pemberian orang kita bg kat orang lain..tak elok..tak menghargai pemberian orang namenye tu..
isshhh..saya sangat takut kalo mak saya marah..

Sape2 yg rase nak award ni...agak2 nak rampasnya dari saya, silakan la..korang kopipes jelah tanpa pengetahuan saya..
tak...saya tak marah punye...

jumpa lagi di lain siaran..

Tiada ulasan: