19 Mac 2009

Test Drive Session

Ahad, 17/3/2009, sekitar 3.00 p.m

Kereta Iswara Putih sedang dipandu perlahan oleh pemandu yg cume berlesenkan L

Paeis : Aduiiii, ape pak imam ni wat depan aku ni???time aku belaja bawak keta time ni la die nak kayuh basikal dpn aku..

Abg :
kau ke tepi sket weh, jangan kau langgar plak pak imam tu..

sambil2 tu Abg cube berbudi bahasa dgn Pak Imam dengan menegurnya..

Abg : Pak Imam!!! (sambil mengangkat tangan)

Paeis : Yg kau pegi tegur die tu kenapa???aku nervous ni...(takut plak kang terhimpit die masuk longkang mase cube nak memotong)..

.....................................................................................................

Paeis : Bah, tadi mase bwk keta time tu la pak imam nak kayuh basikal..sib baik tak langgar

Abah : die baru balik nikahkan orang tu..

Abg : Kalo kau langgar mase kau nak kawin nanti teruk la kau kena..mesti byk tanye soalan..dendam punye pasal

Abah : Nanti die ckp kat laki kau, "bini kau ni langgar den dulu"..


Keh,keh,keh..sib baik aku tak langgar aritu..kalo tak mesti majlis kawin kat kampung aku dalam bulan ni kena cancel dan semestinya die akan berdendam kat aku mase nak nikahkan aku nanti..

Jumpa lagi di lain siaran..

Tiada ulasan: