26 Mac 2009

Demam Bandung Melanda

Hari ni Kawan Baik aku si Supplier Nasi Berlauk a.k.a Ha dapat perhatian terlebih2 sikit..Almaklumlah die baru je balik dr Bandung..Macam2 sesi interview yg terpakse die harungi sepanjang arini..Tak menang mulut gak aku tgk die tu..Jd, sebagai Kwn Baik cum Jurucakap Peribadi tak berbayar die, aku menyampuk2 tanpa disuruh untuk membantu die menjawab serba sedikit soalan2 yg diajukan..Kadang2 tak payah die suruh pun, aku dah jalankan tanggungjawab aku sbg Jurucakap Peribadi die.."Kak, Ha beli kain RM3 Semeter tau..murah kan?", kate aku kepada Ahkak Kejiranan iaitu Kak Lea tanpa disuruh..

Hujung bulan depan Ahkak Kejiranan plak yg pegi Bandung..Kali ni dorang pegi ramai2..ala2 rombongan pengantin gitu..sireh junjung je yg tadak..Merasa gak dorang ni pegi jalan2 ke negara orang kan??aku ni je yg tercongok kat sini..takpelah, Malaysia ni pun aku tak abis jelajah lg..Jangankan Sabah Sarawak, Perlis, Kedah hatta JB sekalipun aku tak pernah sampai..hahaha..kuno sungguh..Takpelah, kalo dah rezeki dorang dapat pegi, aku doakan selamat pegi & selamat pulang jelah..tp aku dgr2 cite, bln 4 tu Gunung Berapi dorang aktif kalo tak salah aku..hahaha..Sori eh Kak Lea..gurau je..Mulut agak jahat sket sebab tak dapat follow..Insya'allah next year...nak cari French Lace & Door Gift utk para tetamu...Opssss..berangan terlebih ni..

Sekian, Jumpa lagi di lain siaran...

Chow!!!

Tiada ulasan: