31 Mac 2009

Nikmat Dunia

Nak tau apa antara2 nikmat dunia bagi aku??? Semestinya bila bos takde..terasa berada diawang-awangan & bebas gila..korang boleh tgk aktiviti2 yg aku buat bila bos takde..(jgn En.Lim baca posting aku ni dah la..Naya beb!!)

1. Update mane2 yg perlu contohnye seperti FS, Blog, & Forum..
2. Buat Editing kt Photoshop..aktiviti camni sesuai bila Internet buat hal saat2 bahagia ni..tensen gak..
3. Borak2 dgn Ahkak Kejiranan..sehingga menghasilkan buih2 putih jernih dipenjuru bibir (eiii..kembang tekak aku)..
4. Sentiasa mempunyai urusan2 peribadi di luar ofis..(kalau takde pun buat2 ade..biasenye berurusan di SOGO)..

Ni dah kira pengakuan secara terang2an ni..amat keji sekali sikap lepas laku aku bila bos takde kan..ngeeee..maap bosssshh!!!

jumpa lagi di lain siaran

Tiada ulasan: