11 Mac 2009

Penambahbaikan @ Penambahburukan Blog

Terasa agak lama aku tak menyumbang ape2 entry utk blog kesayangan aku ni..(buekkk..), a bit busy lately..baru je abis kursus kat NAWMI (pusat pengurusan air Malaysia), Kelantan..sempat jugak aku jenguk ke sini mase kursus aritu, cuma tak sempat nak tulis ape2 utk tatapan kalian semua..keh,keh,keh..mcm la korang ketagih sgt nak tau kisah hidup aku ni kan???cettt..

Hari ni pun sebenarnye aku takde ape nak cerita..cuma aku ade buat sedikit penambahbaikan yg belum tentu baik kat blog aku ni..kejap putih, kejap kelabu taik hanjeng, kejap oren (dah mcm fanatik dgn Zahid AF plak), malas la aku...cara terbaik, tutup mate, klik je mane2 color yg ade..tadaaaaa..sekali pink color daa...eleh, ape salahnye pun..ala2 girly la aku sekarang ni..aku tak tau bape lame boleh tahan dgn background color pink ni...try & error jelah..kalo rase ade kesesuaian dgn color ni mungkin lame sket atau 'dikekal'kan terus...kalo tak..tunggu jelah color2 yg seterusnya plak..hehe..

jumpa lagi di lain siaran...

Tiada ulasan: