07 Januari 2009

Memeluk Erat Cinta Ini


Cinta yg aku dapat ni sudah hampir setahun usianya (dlm jagaan aku)..Walaupun zahirnya kelihatan usang & tak semampan dulu tp warnanya masih sama. Masih merah & hangat gitu.. bulu2 putih yg dulu begitu gebu sekarang yang tinggal hanya bulu2 putih yg kontot menunggu masa utk gugur..nak buat geli2 lubang hidung pun belum tentu aku teruja..kapas yg dulunye memenuhi setiap ruang Cinta tu dulu pun, sekarang dah semakin kecut dan meninggalkan ruang2 kosong di bahagian tepi.

Macam2 yg aku buat kat Cinta ni..Bila sayang, rindu serta gatal menyerang aku, Cinta akan aku peluk2 & aku suke amik baunye..bau teddy's dream okey (sinonim bau kat Lovely Lace), bukan bauan2 lain..tapi bila aku naik angin, merajuk & bengang terutama kat 'sorang' tu, akan tercampaklah Cinta ni di bawah kaki nun dihujung katil..letak bawah katil pun pernah..(mcm la kalo aku buat mcm tu die yg nak dtg pujuk kan?)..

Boleh dikatakan Cinta ni lambang cinta aku la..merahnye masih same mcm dulu..mcm tu jugak la perasaan aku..masih merah & membara gitu..sengal je bunyinye kan???hmm, tiba2 terasa rindu kat seseorang..hati bunga2 & macam ada pesta bunga api dlm hati..;)

jumpa lagi di lain siaran..

1 ulasan:

3pOoL berkata...

mcm2 gaya org m'gambarkn cinta...bantal b'bentuk hati pn d anggap cinta...hehehe...bg aku, aku masih menunggu cinta kpd yg 1..btl2 cinta sehingga xada yg lain kecuali aku dan DIA...aku menunggu atau aku yg ditunggu? aku buntu tp aku xkeliru...sbb DIA menunggu cinta makhluk2Nya setiap ari.... sbb cintaNya kita ada...mayb aku rosak akhlak n xlayak utk cintaNya, tp ketahuilah Akidah ku masih utuh b'pegang pd tali syahadah...wallahua'alam...