09 Januari 2009

Entry di Waktu2 Genting..

Petang2 jumaat camni sunyi sepi je kat depan ni (merujuk kpd tempat duduk aku sekarang)..2 orang Jiran dah chow balik..sorang lagi masih lg meeting..aku gak yg kena duduk sorang2..sambil2 tu layan forum gosip (nak layan forum sekolah dh tak ramai yg masuk) sambil buat latihan ujian KPP..

Balik je rumah kejap lagi aku kena siap2 packing baju, mandi2 pastu nak kena pegi rumah Supplier Nasi Berlauk aku..(bukan nak tuntut nasi)..maklumlah, esok aku nak exam KPP..exam tu start awal pagi, lepas tu style exam plak, 1st comes 1st serves..so, kitorg dikehendaki dtg awal la..baru la boleh dpt amik exam awal..kalo lambat terpaksa la berbaris tunggu giliran..so, nak tak nak aku terpaksa menumpang bermalam kat rumah Ha a.k.a Supplier Nasi aku ni..(sorry Ha..malam ni aku ko tak dapat la nak buat projek segala..sebab aku ada..har,har,har)..

Kira senang la nak pegi exam besok..boleh pegi same2 dgn cepatnya (memandangkan hubby die rajin nak hantar)..Kiranya malam ni kitorang nak buat study group la kan..(termasuk adik Ha)..hehe..mcm sengal je kan..exam nak amik lesen kereta je pun..sampai nak buat group discussion bagai..har,har,har...

wish me luck!!!supaya aku boleh merealisasikan wishlist aku yg no.2...

sekian, jumpa lagi di lain siaran..

1 ulasan:

Unknown berkata...

Paez
link kan aku nyer product ni kt blog ko eh...
http://renjismempelai.blogspot.com
hehehehe thanks!