28 April 2009

Syndrome Nyombong Kembali Lagi


Tanak banyak cakap arini..
Ngumpat orang pun tak nak dah..
Sila cari teman umpatan yg lain ye Puan Hazliha..
Kerana aku tidak mampu memenuhi napsu umpatan ko
yg begitu bermaharajalela..
Tp kalo ajak ngumpat guna jari, aku tak kisah..
jari aku sihat & sangat laju arini..

Arini makan pun sopan je..
Sesekali airmata bergenang dikelopak mata..
Bukan berkecilhati diperlakukan sebegiturupa oleh tauke kantin
Dgn memberikan air sirap kurang warna..
Bukan..


tapi...



sekadar gambar hiasan..ulcer itu bukan kepunyaanku


Aku kena ulcer lg la..adosssss..pedihhhh..
Arini aku agak pendiam & gemar memencilkan diri..
Mintak maap semua kerana berkelakuan agak sombong..
Bukan niat dihati ..
tapi keadaan yang memaksa..
maafkan aku sekali lagi..owhhhhh...

7 ulasan:

Tijah berkata...

aponih! baru ajak cerca sikit dah kono ulser...

manusia~normal berkata...

takdo apo ni kak tijah..sikit yo ni..dah biaso kono ni..peh elok ni kang sambung ngumpek koji oghang balik..rehat kojap yo...

HoPe berkata...

same goes to me..
slalu kena ulcer..
tp..skrg kurang sbb selalu menelan vit C..
+ cuace panas sgt kut..

Lydia Rusli berkata...

sekadar gamba hiasan?? takkk... aku tauuu...ko snap pakai camera hanpon ko..!! hihihi :D cube serbuk biji tembikai laa weyhh..

manusia~normal berkata...

hope: mmg penyakit sejak kecik..kalo bukan sebab panas, mesti sebab tergigit..padah mengeji org..ahaha..

lyd: betul la weh..tu bkn gamba sebenar ulcer aku..aku punye lg dasat..besar siot..tu aku amik kt tenet la..

kakngah berkata...

minam air kosong bebanyak... maun deh ilang tuh...

manusia~normal berkata...

kak ngah: tibo2 den teringek kek doso2 ngumpek koji oghang..balasan ko apo ni???podih na lak kali ni..yolah kak..kang den minum air byk2..timo kasih..