27 April 2009

Prezen Untuk Omak

Sempena Hari Mak Sedunia & Besday Mak yg bakal menjelang tak lame lagi...
Korang agak2 la kan..ape prezen yg sesuai utk dihadiakan buat mak tercayang eh??
untuk 3 tahun hatrik ni aku bagi kain buat baju kurung je..
aku rase mak aku mesti dah mula berbisik2 didalam hati kecil die tu kan?


"apo manjang bagi kain yo ni???abah kau tu tau lak kau boghi dio menatang lain..takdo plak samo tigo tahun beturut2.."


Agak eh la...mungkin tu yg dirungutkan oleh mak aku..hehe..sori ye mak kalo terpitnah sket...
tp aku tau sebenarnye mak aku tak harap ape2 dari gaji anak die yg secoet ni..
kok riban2 mau die demand agak eh..opsss..terpitnah lg..
ampun mak..ampuuuun..


moh kito sevey apo bakal2 prezen yg sesuai maso mother's day ni..
dah tekeluar loghat den dah haaa...takdo can langsung nak belagak jadi org kolumpu..
ahahah...okey..okey..saksikan...


Estee Lauder Beautiful..harga buleh tahannnnn..nak telan air liur pun tesekat2 nak bayar ni mak..Tp sekali mak sembur, pastu mak hayun langkah lembut2..menderu2 bau die mak..mesti anak murid mak puji2 mak..abah pun pasti syok... yg ni mmg sesuai utk melindungi mata mak mase naik moto tengah2 panas nak pegi sekolah..Fendi ni mak..bukan fendi anak pak kasim belakang umah tu..Kalo mak pakai ni, mak akan kelihatan sangat stylo kat pasoh tu..pecaye la..


Ni shaver, mak..untuk ape???errrr..tak tau la mak..mak nak guna camne eh??Perlu ke?Perlu ke?



mungkin yg ni lebih sesuai untuk mak..dan juga untuk aku..Mixer jenama PHILIPS..yelah, kan kita selalu bergotong royong buat kuih raya..adunan same je..cume beza rase sebab tukar perisa die je..ahaha..hebat kan kita,mak...menipu orang datang beraya dengan kepelbagaian kuih muih..


atau...



mak redha je menerima kain 4 meter sekali lg sempena hari jadi mak nanti???Aku pening la mak..duit byk pulak nak pakai bulan ni..errr..kalo aku pospon dulu prezen mak tu ok ke mak???mak kesah tak????


Hampeh kan anak dara tunggul mak ni???heheheh...nanti eh mak..aku pikir masak2 ape nak bagi..byk sangat pilihan nak kena buat sekarang ni..Insya'allah, sebelum tahun dpn aku bg la adiah besday mak tu..jgn risauuuu okeh...

Jumpa lg di lain siaran..

chow!!!

4 ulasan:

Tijah berkata...

comin mato tu cam sajak bona tu. omak ngaja ko?? kok anak murid eh tanyo F tu apo...buleh koba FEDAP!

manusia~normal berkata...

Omak den sazah yo kak tijah..ngaja kek skolah ghondah agamo..F tu FABULUS la...budak2 skrg dah paham bona dah maksud eh..

Lydia Rusli berkata...

bagi kerongsang?? handbag? tudung? haa..banyak laa..

manusia~normal berkata...

lyd: tudung dah banyak na den bagi..yg tu dio pun boleh boli sondiri...handbag mungkin masuk dlm list..