09 April 2009

Manjenye Adikku Itu..

Ewah..ewaaaahhhhh...
Bukan main lagi adik bujang aku yg sorang tu eh..umur dh lapan belas taun tido peluk2 dengan mak aku lagi?????Nape ko tak tido kat tengah2 mak & abah tu je???Nampak mcm baby kalo ko tido camtu tau..Aku yang anak pempuan sorang yg manja & comel ni pun tak tido peluk2 dengan mak dah..(cemburu benar entry aku kali ni)..

Tp setelah aku siasat, baru la aku tau kenapa...
Kau takut rupenya ye...Sian kau kan, dik..
Takpelah..Aku bagi 'can' kt ko nak bermanje2 dengan mak..
Lain kali kalo tak boleh tido, ko layan jelah bola sampai siang..
Kan Abah dah masukkan saluran sukan khas utk ko tengok
Sampai kitorg nak tengok drama2 konsep kemelayuan pun tak tercapai..

Ngeri sangat ke dik mimpi ko tu???
Kalo aku pun, mesti aku pun tak boleh tido agaknye..
Tp bila mak cerita (sorilah terngumpat sket td) yg ko tido peluk die..
Kelakar plak aku rase..
Muka samseng kampung, parut sane sini..
rupenya kalah jugak ko dengan perasaan ko sendiri kan..

Yelah, sape tak seram kalo asik terbayang2 muka arwah..
pastu panggil2 ko plak dalam mimpi..
aku pun takleh tido kalo dpt mimpi camtu..
harap ko sabar la ye..

Teringin plak aku nak tengok ko tido peluk2 mak..
mesti suwiiiiittt gitu...
(tak jeles dah...)

Al-Fatihah untuk Arwah Alan @ Aboi..

Jumpa lagi di lain siaran..

2 ulasan:

Lydia Rusli berkata...

eyh..paeis, adik aku (lelaki, thn lepas) pun penah mimpi cam adik ko laa..
dia mimpi arwah makcik aku, lambai2 tgn kat dia... seram siot.. dia bangun tido, citer kat mak aku sambil menangis... kakaka! agaknya mmg trend bebdk zmn skang mimpi arwah2 nie memanggil2 diorg kot.. huhu~

manusia~normal berkata...

tula..adik2 kita walaupun bujang tp jiwa sentimental..ecehhh..ckp besar..cuba kena skali..baru tau..ahahah..