11 September 2009

Kembali ke pangkal jalan..???


Mak oiiii...besawangnye blog aku nih..lebih beberapa bulan tak jenguk, ni la jadinye...adehhhh...maklumlah, bisnes jait karpet aku kat Azerbaijan tu dah semakin bekembang..kena la jenguk2 kejap..mane boleh harap sgt pekerja2 berat tulang aku tuh..suruh jait karpet dorg berfesbuking plak..

Tp demi tak mau menghampakan korang2 sume..yg asik komplen aku dah pencen la, blog besawang la apela...aku akan cube membuat satu jadual harian yg lebih teratur supaya aktiviti berblogging aku ni tak bekubur begitu saja..kelesss gitu kan???

Tp sebelum tu, ni hah, amik sorang satu...



Tolong2 la ye...tak larat nak wat sorang time pose2 ni...=D
Aku chow dulu..kang aku sambung senonohkan blog ni balik..
iyeeee...i promise uuuu...
nak siapkan tempahan karpet jap..ramai nak kaler pink raye kali nih..
(tajuk takde kena mengena dgn entry ini - harap maklum)

3 ulasan:

Atiqah berkata...

ha! penyapu yg ni la aku ckp kat ko weh..moden dr penyapu lidi..canggih bukan?

FaRiHaH^THaLHa berkata...

welcome back gurl...

manusia~normal berkata...

tiq: ko nak bape weh???order cpt...ade discount aku bg kt kwn2..msti meriah raye nnti weh..

k.farihah: hehehe..thnx..