08 Mei 2009

Manusia Bertopengkan Syaithonnnn...

Aku tanak merafu banyak..
cume nak suruh korang tengok
pastu tolong aku membuat pilihan yg terbaik utk masa depan aku..
Serius..memang utk masa depan ni..


lets cekidaut bebeh...


sesuai tak dengan imej aku???tak payah pakai tudung kalo camni..

dah menutup aurat dah ni..mak pasti tunjuk isyarat bagus kat aku kalo camni..


ke yg ni lebih nampak cung???kalo lapar, nak makan bukak je pepili kat tepi tu..tu terus sambung kat tekak..tak payah kunyah..jimat tenaga..tp pastikan makan tu dikunyah dahulu oleh sesapa..kalo tak tercekik plak..errrkkk..geli tak???


cun gak yg ni..ade pink karer lg..girly2 dan feminin sket..pepili pun ade dua..

menarik gak...pasti harga lebih mahal..




ganeh..ganeh..siap ade penyedut air lg kt molot...ok la ni..

cume tang mata tu tak bape bekenan..bulat semacam..pastu kecik je pulak...

mane nak nampak bulu mata palsu aku yg ala2 rozita che wan ni...



Yg ni aku tak suke sangat..sebab mcm terbatas je pergaulan tu kan???

tp untung kalo beli yg ni..buy 1 free 1..pastu topi adalah didatangkan sekali dlm pakej..

amat berbaloi...

ke yg ni je..lg ganas..siap menerobos ke dinding toilet jiran sebelah rumah..

mengintai dari tirai kamar mandimu...

berus dan bekalan air adalah diluar dari pakej..

kena sediakan sendiri..

Oh,ye..korang tau ke ape tujuan aku sibuk nak memilih topeng kali ni???camni..biar aku cerita satu persatu dulu okeh..sebenarnya minggu depan adalah hari kebebasan aku kat ofis..rasa macam nak buat parti liar je kat opis ni..sebabnya, bos aku bakal berangkat ke Amerika Syarikat..atau org amerika cakap US..nak bercuti katenye..

Jadi, memandangkan die nak pegi ke negara yg berpontensi dapat virus selsema vavi ni, aku nak la buat beberapa persediaan sebelum menyambut die balik bulan Jun nanti..orang cakap, mencegah lebih baik dari mengubati..jadi aku ingat nak pakai topeng pegi opis selama sebulan bagi mengelakkan sebarang pedemik berlaku...*dah mcm M.A sopi dah aku ni..korang tau ke sape M.A sopi tu??ala..yg dalam cite Zombi Kg Pisang tu..layan 24 kali dah tau..hikhik..

Berbalik semula kepada topik kita tadi..Takut jugak kan..Bos aku tu dah la spesis yg makan binatang pink tu..pastu, kat opis ni memang dah jadi tanggungjawab aku kuar masuk bilik die anta surat2 la, suh sign tu, sign ni..(sib baik tak kena buat air), jadi byk masa aku asik kuar masuk bilik die jelah..takut la kalo2 ade pedemik..dah mcm M.A Sopi dah aku ni..korang tau ke sape M.A sopi tu???(ulang balik ayat bertanda * diperenggan atas - pasti hangen kan baca??ahaha..) tu yg aku bercadang nak buat beberapa persediaan utk mencegah virus vavi tu..

Bukan ape..aku ni mmg cepat je bejangkit dengan orang..hidung mancung aku ni mmg sensitip..orang bersin, maka 3 saat lepas tu mesti aku pun bersin..jadi pemakaian topeng adalah penting..

Okeh..dah abis tulis dah..

Jumpa lagi di lain siaran..

errr...tajuk entry kali ni memang takde kaitan dengan isi kandungan...saje kasi tajuk yg agak saspen & menyeremkan..untuk tujuan promosi je tu..hehe..dah mcm buat pelem pulak dah kan..tp ape salahnye???yelah, aku kan mmg org seni..nak heran ape???

M.A = medikel esisten(pembantu perubatan) - ade yg tanye td..terpakse tambah kt bwh ni..ish..ish..

Tiada ulasan: